-
365zon
139 beoordelingen -
Adresde Waal 4
5684PH Best - www.365zon.nl
Beoordelingen (139)
Beoordeling schrijvenDe zonnepanelen doen het al 3 maanden goed. We waren zeer tevreden over:
* Het transparante verkoop proces en passende advies voor onze (zeer kleine) meterkast
* De snelle installatie (4 weken)
* Het installatie team dat de panelen op het dak legde
We waren wat minder tevreden over de electricien. Communicatie was lastig, wilde in 1e instantie niet samenwerken met Enexis (ook al was dit vooraf meermaals gecommuniceerd), gaf geen goede groepen indeling en leek over het algemeen niet goed voorbereid. Moest ook later terugkomen omdat alle zware apparatuur samen op 1 phase zat.
Als laatste vonden we naderhand veel peuken in de voortuin, dat was niet zo netjes.
Goede service. Vriendelijke medewerkers. Duidelijke uitleg.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenVriendelijk geholpen en snelle service. Ik zal dit bedrijf zeker aanraden.
Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellensnelle en scherpe offerte en snelle levering van de panelen en verdere werkzaamheden
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenAls ik zo eens naar de andere ervaringen kijk, en dan terugkijk naar hoe het bij mij is gegaan, lijkt het wel of ik gewoon een soort van pech heb gehad.
Begin '24 contact opgenomen met 365zon en prettig gesproken met een verkoper, die er inmiddels niet meer schijnt te werken. Mooie deal gesloten voor een systeem van 12 x 435 Jinko Solar op een enkele omvormer. Op advies van de verkoper nog voor een kleine meerprijs gekozen voor een omvormer waarop in de toekomst een accu kon worden aangesloten. Systeem kon op de wasmachinegroep worden aangesloten, prima. App van 365zon geïnstalleerd, neemt je gaandeweg mee door het proces, ziet er netjes uit. Installatie zou zo'n 4 weken later geplaatst worden echter kreeg ik zeer kort van tevoren bericht dat de panelen niet meer leverbaar waren! Slordig! Kon toen kiezen uit panelen met minder opbrengst of panelen die na verloop van tijd minder zouden opbrengen. Geen optie. Een dag voor en op de ochtend van de oorspronkelijke installatiedag kreeg ik (geautomatiseerde) berichten dat de installatiedag eraan kwam en de montageploeg zo voor de deur zou staan. Slordig! Ruim 2 maanden later dan in eerste instantie gepland, volgde dan echt de installatie. De ploeg, bestaande uit 3 nette, hardwerkende gasten, ging voortvarend aan de slag, hulde! De elektricien was de enige die wat Nederlands sprak en nadat hij mij vroeg naar een loze leiding gaf ik aan dat was afgesproken dat de installatie op de wasmachinegroep moest worden aangesloten. Dit bleek niet te gaan omdat het een zware omvormer was die middels een 3-fase moest worden aangesloten. Wat volgde waren meerdere telefoontjes naar het bedrijf. Kon een andere omvormer kiezen maar daar konden dan geen 12 maar 10 panelen op. Omdat de zware omvormer geen optie was, uiteindelijk toch gekozen voor 10. Juiste omvormer werd direct gebracht en de installatie werd netjes afgemaakt, 2 maanden te laat. En compensatie? Een beveiligingskastje.... 365zon, het had absoluut beter gekund en gemoeten!
We zijn snel en goed geholpen. Beantwoording van vragen was duidelijk en helder.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenWij zijn heel blij: dat we energie kunnen opbouwen en we gebruiken de app regelmatig om te kijken. En hopelijk, bouwen we in de zomer nog meer op.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenVriendelijke mensen die het komen installeren.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenCommunicatie voorafgaand aan installatie goed verzorgd.
Plaatsing gebeurde efficiënt, netjes en vriendelijk.
De app werkt goed.
Kortom: tevreden klant.
Super
Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen