Piek energie

Wij zijn een team waarin iedereen een passie heeft voor duurzaamheid. Wij houden van eerlijkheid, betrouwbaarheid, mooi werk en tevreden klanten.

De zonnepanelen die wij leveren komen uit Duitsland. Dit is een bewuste keuze. Kwaliteit en het feit dat ze maatschappelijk verantwoord zijn spelen hierbij een grote rol. Wij kiezen door deze reden voor een Duitse fabrikant die zonnepanelen levert van bewezen kwaliteit en die zonder problemen de strengste audits doorkomt. Alles in eigen beheer en alles zelf getest voordat ze de fabriek uitrollen. Zo weten wij én u zeker dat we de beste en meest verantwoorde oplossing leveren.

Bent u op zoek naar een totaal installateur op het gebied van energiebesparende technieken?

Welkom bij Piek Energie!

Foto's

Beoordelingen (144)

Beoordeling schrijven
Anoniem
Breda
27-11-2024
Vriendelijke monteurs

Het voortraject van offerteaanvraag en schouwafspraak was rommelig. Anders waren het mogelijk 5 sterren geweest. Toch gekozen voor Piek energie. De installatie is goed verlopen en samen tot de best oplossingen gekomen. Netjes afgewerkt.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Arie
Schaijk
11-11-2024
Prima geïnstalleerd en goed overlegd

Prima installatie en goede communicatie over wat wel en niet kan. Deskundig advies. Alles netje opgeruimd. We zijn tevreden

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Don
Rotterdam
31-10-2024
Heel goed

Duidelijk uitleg

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Elvira Frankowski
Oosterhout nb
29-10-2024
Slecht en veel te veel berekend voor werk en bijna blanco offerte's.

Bij aanvang is alles mogelijk,maar als je betaald hebt is het een ramp.
Er wordt gewoon niet meer gereageerd op klachten. Ik had een airco laten plaatsen en moest toen alles aangesloten was, ineens een nieuwe groepenkast hebben. Dit was vooraf niet gezegd, maar niet verzekerd, kans op kortsluiting en brandgevaar volgens de monteurs. Dus heb het maar laten doen.
Afhandelingen die afgesproken zijn worden gewoon niet meer gedaan
Heb volgens hun eigen monteurs teveel betaald en moest contact opnemen met de klantenservice, er was een fout met de rekening gemaakt over de vervanging van de groepenkast. De klantenservice vertelde dat alles klopte maar ze zouden het uitzoeken : Heb 1300€ betaald voor een aansluiting van 12 groepen maar ik bleek maar 6 groepen te hebben ipv 9 groepen( hun foutje). Mijn verwarmingsbuizen werden met een tiewrap bij elkaar gebonden anders paste de airco unit niet. Het afdakje boven de voordeur was ingezakt doordat een monteur er een uur ingezeten had, en lekte enorm van alle kanten. Ze hadden de verzegeling van de meterkast verbroken wat ze niet mochten en de energiemaatschappij moest de meterkast weer komen verzegelen. Ze hebben bij het plaatsen van de groepenkast een oud gedeelte laten zitten met grote gaten erin. Hier moesten ze een afdekkastje plaatsen plaatsen van een paar euro maar dat is nog steeds niet gedaan. Het is gewoon een nachtmerrie geworden.
.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen

LinkedIn & FacebookVolg ons via social media