Beoordelingen
het contact met solarite is vanaf het begin goed geweest.
Schouw d.m.v. foto's en éénmaal een bezoek.
installatie door extern bedrijf verliep goed ook al duurde het wat langer dan normaal.
Elektra installatie had meer om het lijf dan ze van tevoren hadden ingeschat maar is ook keurig gedaan zonder extra kosten.
Als ik zo eens naar de andere ervaringen kijk, en dan terugkijk naar hoe het bij mij is gegaan, lijkt het wel of ik gewoon een soort van pech heb gehad.
Begin '24 contact opgenomen met 365zon en prettig gesproken met een verkoper, die er inmiddels niet meer schijnt te werken. Mooie deal gesloten voor een systeem van 12 x 435 Jinko Solar op een enkele omvormer. Op advies van de verkoper nog voor een kleine meerprijs gekozen voor een omvormer waarop in de toekomst een accu kon worden aangesloten. Systeem kon op de wasmachinegroep worden aangesloten, prima. App van 365zon geïnstalleerd, neemt je gaandeweg mee door het proces, ziet er netjes uit. Installatie zou zo'n 4 weken later geplaatst worden echter kreeg ik zeer kort van tevoren bericht dat de panelen niet meer leverbaar waren! Slordig! Kon toen kiezen uit panelen met minder opbrengst of panelen die na verloop van tijd minder zouden opbrengen. Geen optie. Een dag voor en op de ochtend van de oorspronkelijke installatiedag kreeg ik (geautomatiseerde) berichten dat de installatiedag eraan kwam en de montageploeg zo voor de deur zou staan. Slordig! Ruim 2 maanden later dan in eerste instantie gepland, volgde dan echt de installatie. De ploeg, bestaande uit 3 nette, hardwerkende gasten, ging voortvarend aan de slag, hulde! De elektricien was de enige die wat Nederlands sprak en nadat hij mij vroeg naar een loze leiding gaf ik aan dat was afgesproken dat de installatie op de wasmachinegroep moest worden aangesloten. Dit bleek niet te gaan omdat het een zware omvormer was die middels een 3-fase moest worden aangesloten. Wat volgde waren meerdere telefoontjes naar het bedrijf. Kon een andere omvormer kiezen maar daar konden dan geen 12 maar 10 panelen op. Omdat de zware omvormer geen optie was, uiteindelijk toch gekozen voor 10. Juiste omvormer werd direct gebracht en de installatie werd netjes afgemaakt, 2 maanden te laat. En compensatie? Een beveiligingskastje.... 365zon, het had absoluut beter gekund en gemoeten!
Keurig op tijd afspraken gemaakt en die zijn ook prima uitgevoerd.
De monteurs van het uitvoerende bedrijf SDO waren zeer beleefd en denken prima mee over de mogelijkheden van installatie.
ook de dakdoorvoer werd vernieuwd wat toch extra meerwerk betekende
We zijn zeer tevreden ,vriendelijke werknemers netjes gewerkt.
En kwamen hun afspraken na.
Aardige jongens die van aanpakker weten en alles ging volgens afspraak.
Eigenlijk waren we heel tevreden. Mooie kozijnen geplaatst. Ook luxaflex besteld. De Luxaflex is speciaal ontworpen voor kunstof kozijnen. Het monteren en de service verliep met horten en stoten. Het personeel was ingehuurd (?) ruziede onderling en de luxaflex was niet goed gemonteerd. Ercht heel hammer. De laatste tijd zijn ze bovendien TOTAAL NIET BEREIKBAAR . Waardeloos.
Wij zijn zeer tevreden voor de service en het snelle nette werk. Vooral het denken in oplossingen heeft voor ons de doorslag gegeven.
Afspraak is afspraak wordt volledig nagekomen.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenAlle afspraken waren keurig nagekomen. Installateurs waren professioneel en vriendelijk.
Goed en correct bedrijf.
Aanleg in goed overleg met de monteurs en precies zo uitgevoerd zoals wij dit graag zien.
Uitleg was daarna ook duidelijk.