Beoordelingen
Delano en Stef hebben snel en netjes hun best gedaan om de airco zo fraai als mogelijk te plaatsen en de bekabeling passend te maken aan de situatie. Meedenkend, vriendelijk, geduldig en met goede uitleg. Airco Action zelf adviseer ik alleen hun telefonische bereikbaarheid te verbeteren.
Al enige tijd geleden van plan geweest om een hybride warmtepomp te laten plaatsen. Nu moest en kon het er van komen. We hadden inmiddels voldoende zonnepanelen gelegd, want ook een pomp gebruikt elektra, en offerte gevraagd bij Solarite. Vervolgens hebben deze de aanleg keurig verzorgd. Dit incl. de begeleiding bij de aanvrage, de goed geplande vakkundige aanleg en de verzorging van de administratieve afhandelingen om te komen tot-en-met de subsidieaanvrage. Wij gaan er zeker plezier van hebben deze winter.
Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellenafspraken zijn volledig nagekomen en mogelijkheden en onmogelijkheden van het plaatsen van leidingen en panelen zijn goed gecommuniceerd.
Vakkundig en prettig personeel.
Deze firma kwam kijken, maar ik vond hun te duur. Zei dat alle firma’s hetzelfde te bieden hadden, maar dat is niet zo. Kwam niet sympathiek over. Geen deal dus.
BHG wilde geen offerte geven, mits ik met ze in zee zou gaan. Ze zijn niet eens wezen kijken bij mij. Geen deal dus.
Afspraak is afspraak, advies aan huis en nemen de tijd voor klant, werken worden uitgevoerd zodra de verbouwingen starten
Slechts een informatie mail met mogelijkheden geen verzoek tot bezoek of advies
Gregory heeft goed werk afgeleverd en alles netjes achtergelaten. Vriendelijk personeel.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenZowel het offerte traject als de uitvoering is soepel en professioneel verlopen. De installatie was snel en vakkundig.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenIk zal proberen mijn review zo feitelijk mogelijk te verwoorden.
Opname en bouwkundige acceptatie voorjaar 2022
Geïsoleerd 30-5-22
Vochtprobleem gemeld op 23-1-23 (vochtstraaltjes sijpelen aan de binnenkant van mijn spouwmuur)
3 mailtjes en 7 telefoontjes later komt er iemand kijken op 15-5-23. Dat is bijna 4 maand na de eerste melding.
Woorden van inspecteur; ga we onder garantie oplossen. Concrete acties van hun blijven uit dus ik ga er weer zelf achteraan.
29-9-2023
Ze komen ter plekke na 4 mailtjes en 9 telefoontjes. Na inspectie wordt extra foam bijgespoten. Dat is 4,5 maand na hun inspectie en vaststelling. Ik moet dit enige tijd geven om vast te stellen of reparatie geslaagd is.
9-11-2023
Er verschijnt nu een nieuwe vochtplek een stukje verder op de binnenkant van mijn muur. Dit gemeld. Ook nu verschillende mailtjes en telefoontjes nodig om ze in beweging te krijgen.
25-3-2024
Ingebrekestelling gestuurd en klachtenprocedure onderzocht bij SKG-Ikob en Venin.
8-4-2024
Ze reageren aanzienlijk sneller want vandaag hebben ze reparatiepoging 2 gedaan en die hielp gelukkig wel. Door hun niet adequaat reageren zijn we nu bijna 2 jaar na isolatie en door het vocht zijn schimmelplekken ontstaan op de binnenkant van mijn muur. Ze adviseerden me een middeltje om dat zelf weg te halen.
Ik ben van mening dat die schade door hun nalatigheid ontstaan is en dat zij dit dienen op te lossen. Na weer wat aandringen is er iemand langs geweest op 24-6-2024 en die heeft met een fles schimmelverwijderaar de schimmel verwijderd. De fles mocht ik houden.
Samengevat:
Ik heb veel te veel geduld gehad met hen. Uiteindelijk hadden ze (met een doorlooptijd van meer dan 2 jaar) twee reparatiepogingen nodig en bijhorende schimmelverwijdering alvorens het helemaal correct is. Het lijkt erop dat zij pas na een ingebrekestelling en/of een klacht bij SKG-IKOB en Venin in beweging lijkt te komen.
Er is mij op geen enkele manier excuus, een handreiking of schadeloosstelling aangeboden afgezien van de fles schimmelverwijderaar die ik van hen kreeg. Ik raad dit bedrijf niet aan.