Beoordelingen (144)

Beoordeling schrijven
Rene
Breda
15-04-2024
Door andere partij slecht geïnstalleerd systeem perfect hersteld.

Vorig jaar door een andere installateur een Samsung multi split airco laten aanleggen.

Nadat het systeem tot 3x toe in storing viel, was deze installateur niet meer bereikbaar.

Piek Energie ingeschakeld, deze hebben de multi-split airco geheel herzien, en werkt nu perfect.

Dit ondanks het feit dat zij niet verantwoordelijk waren voor de slechte installatie.

Zeer tevreden dus dat Piek Energie onze airco weer in orde gemaakt heeft!

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Marcus
Oosterhout
12-04-2024
Bekwaam en grondig

PIEK heeft bij mij 14 zonnepanelen, een laadpaal en een all-electric warmtepomp geïnstalleerd, en ook alle benodigde werkzaamheden in de meterkast daarvoor verzorgd. Ze hebben uitstekend werk geleverd. Soms moesten ze een of twee keer extra komen om iets definitief aan de praat te krijgen, maar ik ben altijd goed te woord gestaan én goed geholpen.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Leo
Terheijden
04-04-2024
Vakwerk

Werken snel netjes, leggen alles duidelijk uit. Klus was snel geklaard, alles netjes weggewerkt qua aansluitingen en panelen zo optimaal mogelijk geplaatst.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Martin
Oosterhout
29-03-2024
Secuur gewerkt en vriendelijk personeel

De panelen zijn binnen een dag geplaatst volgens ontwerp- en aansluitplan. Het geheel ziet er goed uit. Personeel was heel vriendelijk en bleef goed in contact met ons.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Martinus Heeren
St willebrord
28-03-2024
Als er problemen zijn worden ze opgelost.

Goed behandeld

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Arkesteijn
Ridderkerk
27-03-2024
Als je betaald hebt dan reageren ze niet meer.

Wij hebben eind 2021 zonnepanelen en een warmtepomp besteld bij Piek Energie. De levering liep in beide gevallen al niet helemaal soepel en ook waren er wat technische problemen aan het begin. Die werden wel allemaal netjes gerepareerd, waarschijnlijk omdat de factuur toen nog niet betaald was.

Nu doen na 2 jaar dezelfde problemen zich voor met de zonnepanelen als toentertijd bij installatie maar na 3x bellen met het verzoek om teruggebeld te worden door de technische dienst, 3 weken later nog steeds geen reactie….

Service van Piek Energie is goed totdat alle facturen betaald zijn, daarna stopt het.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Nick
Etten-leur
18-03-2024
Goed geholpen door de mannen van piek.

Snelle en goede installatie van zowel zonnepanelen als hybride warmtepomp. Goed geholpen met aanvullende installatie van een overdrukventiel achteraf. Top service!

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Nancy
Breda
24-02-2024
Good service.

The installation went really well.

The whole process went well. And so far I am happy with the solar panels.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Nico
Breda
07-02-2024
Het móet beter

Na uitgebreide selectie koos ik voor Piek Energie (PE) mede vanwege de 9.6 beoordeling.
Een dag voor installatie ging het al bijna fout… het afleveradres was mijn woonadres en moest zijn: mijn vakantie huisje in Baarle Nassau. De volgende dag kwamen de monteurs vrij laat aan en (denk ik) dachten zij de verloren tijd in te halen door zonder goed overleg in 2 kamers apart te starten met de montage van de 2 binnenunits van de Airco.
Vervolgens ontstond een discussie over de “noodzaak” van het plaatsen van een pompje omdat het condens vocht niet goed kon worden afgevoerd (m.i. als gevolg van een foutieve geplaatste kabelgoten). Ik maakte direct bezwaar tegen de kosten hiervan. De monteurs besloten het pompje toch te bestellen en werd deze alsnog gemonteerd.
Het werk kwam niet af en de monteurs moesten later terug komen. Bij het schoonmaken bleek dat het bovenblad van de IKEA kast compleet was kapot én de radiator van de muur getrapt. Wij waren heel boos en teleurgesteld omdat door de monteurs NIETS was gemeld.
Een lang verhaal kort samengevat: Ik heb aangetoond dat door een andere aanleg van de kabelgoot het pompje overbodig was. Na bezoeken van mijn bij Ikea en Hornbach en na intensief en aanhoudend overleg van mij met de office manager van PE is de Airco installatie aangepast en heb ik zelf en met behulp van een monteur van Ikea de kast hersteld. PE heeft de kosten van het materiaal en de monteur vergoed.
De airco werkt nu goed en ik ben heel blij dat ik nu (door de WIFI functie) bij aankomst in mijn vakantiehuisje in een voorverwarmt huisje kom.

Ik heb vandaag (7/2) nog gesproken met de office manager van PE om enkele uitstaande vragen te bespreken. Zij heeft mij beloofd mijn kritische opmerkingen met de directie te bespreken, zodat PE hier lering uit zou kunnen trekken.
Dus van mij geen 9.6, maar een 5.6 omdat uiteindelijk een goed werkende Airco is opgeleverd, maar aan de service en klanttevredenheid nog het nodige moet worden verbeterd.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen
Emiel
Oudenbosch
03-01-2024
Vakwerk

Door kenissen getipt om bij Piek Energy offerte aan te vragen, daar zij heel tevreden waren. Daarom ook offerte aangevraagd en gelet op de prijs hebben wij Piek Energy de airco aan laten leggen. Ook hebben zij teven onze defecte omvormer vervangen. Belangrijkste is dat er geluisterd wordt naar de wensen van de klant. Er wordt netjes gewerkt en de monteurs waren vriendelijk en voorkomend.

Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellen

LinkedIn & FacebookVolg ons via social media