Beoordelingen
Helemaal goed, eerste telefonisch contact en planning was erg prettig, bezoek aan huis was goed en duidelijk. Offrering en termijn planning prima. Plaatsing door leuke en deskundige monteurs. We zijn zeer tevreden! :)
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenPrima service, afspraken worden nagekomen. Ik ben tevreden met het eindresultaat!
Prima prijs kwaliteit verhouding duidelijke communicatie en ze geven ook goede adviesen niet zowel sales als de monteurs denken goed mee en werken zeer netjes wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenVanaf her eerste contact per mail kwamen ze zeer vertrouwelijk en daskundig over..
Na een persoonlijk advies gesprek op locatie, alles op zeer korte termijn geleverd en zeer vakkundig gemonteerd.
Mijn vragen werden iedere keer per mail/wathsap dezelfde dag nog beantwoord.
Zeer positieve ervaring.
Prima service. Snelle reactie en levering.
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenZonnenrijk adviseert eerlijk en ze denken mee. Niet de duurste en niet de goedkoopste, maar wel de beste prijs/kwaliteit verhouding. Ze hebben veel kennis in huis en de installatie is heel netjes verlopen. Wij zijn meer dan tevreden over Zonnenrijk
Deze beoordeling is geplaatst op KlantenvertellenHet eerste contact was meteen al goed en dat schept vertrouwen. Dit werd helemaal waar gemaakt tijdens de installatie van de zonnepanelen en nieuwe meterkast. Later dit jaar komen ze nog voor de spouwmuur-, vloer- en dakisolatie en ik heb er alle vertrouwen in dat dit ook perfect wordt uitgevoerd.
Deze beoordeling is geplaatst op Klantenvertellenhet contact met solarite is vanaf het begin goed geweest.
Schouw d.m.v. foto's en éénmaal een bezoek.
installatie door extern bedrijf verliep goed ook al duurde het wat langer dan normaal.
Elektra installatie had meer om het lijf dan ze van tevoren hadden ingeschat maar is ook keurig gedaan zonder extra kosten.
Als ik zo eens naar de andere ervaringen kijk, en dan terugkijk naar hoe het bij mij is gegaan, lijkt het wel of ik gewoon een soort van pech heb gehad.
Begin '24 contact opgenomen met 365zon en prettig gesproken met een verkoper, die er inmiddels niet meer schijnt te werken. Mooie deal gesloten voor een systeem van 12 x 435 Jinko Solar op een enkele omvormer. Op advies van de verkoper nog voor een kleine meerprijs gekozen voor een omvormer waarop in de toekomst een accu kon worden aangesloten. Systeem kon op de wasmachinegroep worden aangesloten, prima. App van 365zon geïnstalleerd, neemt je gaandeweg mee door het proces, ziet er netjes uit. Installatie zou zo'n 4 weken later geplaatst worden echter kreeg ik zeer kort van tevoren bericht dat de panelen niet meer leverbaar waren! Slordig! Kon toen kiezen uit panelen met minder opbrengst of panelen die na verloop van tijd minder zouden opbrengen. Geen optie. Een dag voor en op de ochtend van de oorspronkelijke installatiedag kreeg ik (geautomatiseerde) berichten dat de installatiedag eraan kwam en de montageploeg zo voor de deur zou staan. Slordig! Ruim 2 maanden later dan in eerste instantie gepland, volgde dan echt de installatie. De ploeg, bestaande uit 3 nette, hardwerkende gasten, ging voortvarend aan de slag, hulde! De elektricien was de enige die wat Nederlands sprak en nadat hij mij vroeg naar een loze leiding gaf ik aan dat was afgesproken dat de installatie op de wasmachinegroep moest worden aangesloten. Dit bleek niet te gaan omdat het een zware omvormer was die middels een 3-fase moest worden aangesloten. Wat volgde waren meerdere telefoontjes naar het bedrijf. Kon een andere omvormer kiezen maar daar konden dan geen 12 maar 10 panelen op. Omdat de zware omvormer geen optie was, uiteindelijk toch gekozen voor 10. Juiste omvormer werd direct gebracht en de installatie werd netjes afgemaakt, 2 maanden te laat. En compensatie? Een beveiligingskastje.... 365zon, het had absoluut beter gekund en gemoeten!
Keurig op tijd afspraken gemaakt en die zijn ook prima uitgevoerd.
De monteurs van het uitvoerende bedrijf SDO waren zeer beleefd en denken prima mee over de mogelijkheden van installatie.
ook de dakdoorvoer werd vernieuwd wat toch extra meerwerk betekende